De laatste dagen

22 maart 2019 - Pleasanton, California, Verenigde Staten

Woensdag richting Californië. Eerst door een controle waar enkele vragen werden gesteld, maar deze rijpere reizigers mochten zo doorrijden.De wegen zijn ook hier belabberd, overal in hel land zijn ze met de wegen bezig, maar helaas wij hadden geen geluk onderweg, heel de bus rammelt zowat uit elkaar. Prachtige heuvels veel klimmen en ook veel dalen, voor Hen wat zwaar, ik kon van de omgeving genieten. Toen we vlakbij destinatie waren, een hoosbui, bijna geen zicht zo'n 15 minuten, daarna droog en zon, bizar.  Onderweg nog gebeld voor een plaats in Livermore, maar helaas "walk in" systeem. Onzeker dus, we hadden de laatste 2 dagen hier gepland met het oog op inpakken en schoonmaken, vrijdag vroeg inleveren. In Stockton een RV gebeld, geen plek voor deze dagen. Toen nog een gevonden, die wel op mijn telefoon met Amerikaanse sim te vinden was, maar niet via de Nederlandse sim.... raar toch.

In Pleasanton op een hele grote Fraiground, RV park, nog een mega plek gevonden. De Fairground was leeg, er zijn geen evenementen nu. Misschien het weekend want ook deze RV is behoorlijk vol.

Vandaag donderdag een stukje op de Fairground gelopen, stadje was natuurlijk weer te ver om te voet te gaan, zonden looppaden, kennen ze hier niet. De laatste dingen inpakken, laatste maaltijd prepareren, slapen en morgen inleveren. Met de Shuttle naar het vliegveld en vandaar met de BART naar het centrum, waar we onze laatste 3 dagen in luxe zullen baden in het Hilton Union Square hotel.

We hebben al onze kaartjes voor de Hop on bus gekocht met korting via Booking, voor zaterdag en zondag. De weersverwachting is voorlopig: vrijdag enkele buien, zaterdag zonnig, zondag bewolkt en maandag weer buien. We zien wel.

1. Kees en Marianne:
    22 maart 2019
    Jammer dat het weer niet altijd is meegevallen, maar toch wel een hele ervaring rijker.
    Geniet nog lekker van de luxe van het hotel en tot dinsdag.
  2. Dagmar:
    23 maart 2019
    Zo is het, weer of geen weer, lekker genieten, fijne dagen en een hele mooie terugreis, doeiiiiiiiiii