Richting Noorden

10 maart 2019 - Burkburnett, Texas, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg wakker om 07.30 uur, maar eigenlijk 06.30 uur omdat het nu zomertijd is. Ik hoorde dat gisteren op de vlooienmarkt 20.000 mensen waren en vandaag werden er 50.000 mensen verwacht, bizar toch. Met fris weer vertrokken het werd steeds kouder. Eerste stop Fort Worth, richting centrum, zo'n 2 km vóór het centrum bij een zeven/eleven gevraagd naar een parkeerplaats, lastig dus. Hij adviseerde een stuk de andere kant oprijden , daar bij Walmart parkeren en dat de bus pakken die daar stopt. zo gezegd zo gedaan. Voor 10$ samen konden we de hele dag met alle bussen rijden.

Makkelijk toch, gezellig daar gewandeld, vrij koud, winderig en erg stil. Ook hier niet veel te zien. Dus na zo'n 1,5 uur weer de weg op richting Wichita Falls. Helaas de watervallen zijn dicht en het is begonnen te gieten. Dus blijven we gewoon de hele avond binnen.

Morgen richting Amarillo, ik hoop dat het dan droog is, kunnen we evt naar Palo Duro

1. Johny:
    12 maart 2019
    Hallo,

mooi monument van Kennedy...
    Ik zie Hen binnenkort al met dergelijke laarzen in Spanje rondlopen... vergeet de hoed niet...

Groetjes!