Texas

9 maart 2019 - Grand Prairie, Texas, Verenigde Staten

Vanmorgen met lichte regen vertrokken maar in de loop van de ochtend werd het droog en WARM. Met korte mouwtjes in de bus en airco op koud.

Vlakbij Dallas in de file we moesten door Dalles omdat er natuurlijk niet in het centrum van Dallas een camping zit....jammer.

Zo ongeveer 10/15 min vertraging. Bij de Traders Village Campground aangekomen en ingecheckt voor 2 nachten. Na de lunch een Uber richting Dallas, hij was er binnen 5 min. Wij vinden Dallas niet zo interessant. Union Station gezien, JF Kennedy memorial, een beetje aan de wandel. Het zijn allemaal hoge, glazen gebouwen en overal opengebroken.

Wel heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant, niet alles op kunnen eten, dus doggybag, in de koelkast en morgen lekker opeten.

Weer terug een Uber ... 4 min wachten, het is toch een rit van plus/minus 30 min. Morgen nog nadenken of we weer Dallas ingaan of gaan shoppen. We will see..

1. Marianne:
    9 maart 2019
    Ik hoop van harte dat jullie gauw de zon te zien krijgen. Het nadeel van zo'n bakbeest is dat je nergens een stadje of kleiner weggetje in kan. Hoop dat jullie de komende weken lekker genieten.
  2. Dagmar:
    9 maart 2019
    Hoi vakantiegangers, gelukkig korte mouwtjes weer! Houden zo en hoe rijdt zo'n bakbeest? Groetjes ook van Hans, kun jij zijn e mail adres erbij doen? Dagmar