op zoek naar warmere oorden

8 maart 2019 - Texarkana, Arkansas, Verenigde Staten

Woensdag morgen vanuit Sikeston Missouri op tijd vertrokken richting Arkansas, alleen maar gereden en de omgeving een beetje bekeken.

Omdat we alleen op snelwegen reden is er niet veel te zien, maar we wilden zo snel mogelijk naar het zuiden.

In Hot Springs national park KOA aangekomen om een uur of 4, nog weer wat dingen gevonden in de camper, je moet eenmaal dat bakbeest leren kennen. Hen heeft nog met de buren gesproken, deze komen origineel tot Liverpool, maar wonen nu in Canada, zulke lieve mensen zij gaven ons 2 bekers, waren nog nieuw en ingepakt... lief he

We wilden 's avonds ergens gaan eten, maar het was meer dan 2,5 mijl, in het donker en stukken over de snelweg, dus maar niet gedaan.

Gebeld met Domino's pizza's, 2 kleine pizza's zou dan 36$ zijn, wij gaan dus niet zoveel geld uitgeven voor 2 gore pizza's. Dan maar weer mijn kookkunsten uitvoeren. Heerlijk geslapen want we zitten boven 0.

Donderdag wakker geworden met drizzle maar desondanks op weg naar Hot Springs, en daar rondgelopen, zoals de naam zegt heb je daar een hele Bathhouse Row, met diverse nog werkende gebouwen waar je hete baden, massages etc kunt nemen. Er is er 1 als museum waar we dus rondgelopen hebben, was erg leuk.

Zoals je op een foto kunt zien komen er veel mensen daar warm water tappen.

Eindelijk een dag om wat te bezoeken gaat het regenen en geen zon jammer, maar toch lekker gewandeld en eindelijk iets kunne ondernemen zonder vast te vriezen.

Dan weer op weg naar Texarkana, deze stad hoort zowel bij Texas als Arkansas vandaar de naam. Op de camping KOA kwam nog een El Monte camper, wel een kleinere met een Duits jong stel, die gisteren morgen vroeg de camper opgehaald hebben en ook zo snel mogelijk naar warmere oorden wilden.

We gaan morgen naar Dallas, of beter gezegd buiten Dallas naar Grand Prairie waar de camping is. Kijken wat het ons brengt.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl