Viva Las Vegas

19 maart 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanuit Williams naar Las Vegas. Niets bijzonders onderweg.

Erg druk richting Las Vegas, maar toch Sam's Town RV Camp snel gevonden. Bus neergezet en daarna met de shuttle richting The Strip. Heerlijk weer maar druk...... de meeste jonge mensen van allerlei pluimage. Ik vond Las Vegas 20 jaar geleden heel leuk, vandaar dat ik terug wilde, maar de Strip was niet leuk, vind ik. Dus 's avonds laat terug en hopen dat de volgende dag leuker wordt.

Dat werd het ook. 's Morgens vroeg de shuttle naar Freemont Street. Gezellig druk, veel mensen met diverse groene kledij, en andere prullaria.

En toen ja hoor, gelukkig St Patrick's Day in Las Vegas, Druk ... de foto's zeggen alles.

Ik kon niet eerder schrijven omdat de Wifi op Sam's Town, niet doorkwam en ook tethering werkte niet goed. Je kunt niet goed vertellen hoe leuk het was, je moet erbij zijn.

Maandag morgen op weg naar Bakersfield, maar door de drukte vanuit Las Vegas en een auto-ongeluk op de route , hebben wij besloten om in Barstow te slapen.

Morgen weer verder, nog een paar dagen, vrijdag de bus inleveren en nog een paar dagen in San Francisco.

Eens kijken of we iets leuks tegen komen.

1. Dagmar:
    21 maart 2019