Wind, kou, zon

16 maart 2019 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Oke, ik was nog vergeten, dat die vrachtwagen die op nu.nl te zien was, (misschien ook op het nieuws) omgevallen was in Texas, zagen wij op zijn kant liggen. Toen besloten we dus maar te stoppen. Gisteren vroeg opgestaan en al om 07.00 uur op weg. we moesten vanuit Tucumcari naar Gallup rijden. Het was meer dan 5 uur, waarin ongeveer 1 uur en een kwartier in de file. De reden was dat er werk aan de weg was en aan het einde van de file, zagen we een vrachtwagen in de middenberm op zijn kant en een andere vrachtwagen ervoor die aan het overladen was, vandaar de lange file.

Geslapen in Gallup - USA RV Park  New Mexico - voordeliger dan de KOA's. Zonnig maar koud, kouder. Goed geslapen

Vandaag dus weer op weg naar Williams, weer goed weer. Onderweg kwamen we erachter dat we in een andere tijdzone terechtgekomen waren, dus in plaats van 8 uur vertrokken, was het dus pas 7 uur ondertussen.  Heerlijk relaxed gereden, niet veel te zien, wijde lege vlaktes, hier en daar in de verte bergen. Na een tijd een afslag naar de Meteor Crater, dus up rechtsaf een daar gaan bezoeken. Indrukwekkend voor alle maten moet je maar googelen, teveel info. Daarna nog wat boodschappen ingeslagen en naar Williams. Ook hier vriest het en wordt het een koude nacht .... buiten, warm binnen.